Friday, October 14, 2016

Ryg Atlantica Online Guides Enchanting En Verbetering Guide

Draad: Atlantica Online Guides. Enchanting en Verbetering Guide Aansluit Datum Januarie 2010 Posts 3 Rep Power 0 Atlantica Online Guides. Enchanting en Verbetering Guide Vandag sal ons bespreek Enchanting en Verbetering, twee belangrike funksies in Atlantica. Deur middel van hierdie twee keuses, een is in staat om betower of 'n item te verbeter om dit meer kragtige en help verminder die behoefte om gereeld op te gradeer rat maak. Eerstens, sal ons praat oor & quot; Enchanting & quot; Enchanting vind plaas wanneer 'n mens twee items van dieselfde gehalte (nota, gehalte wat in hierdie konteks beteken die & quot; plus & quot; op dit, wat óf 'n normale 0, 1, 2, al die pad tot 10) en sommige wapen, wapens of accessory betower klippe. Enchanting is 'n baie maklike ding om te doen; jy net regs kliek op die klippe in jou voorraad Atlantica Online Gold en 'n pop-up venster drie leë slots vertoon. Een daarvan is die item, die tweede is die opofferende item, en die derde is die nodige materiaal, of in hierdie geval pragtige klippe (wapens, wapens, of bykomende weer). Auto & quot; Wanneer alle items verkry word, kan jy die & quot klik; knoppie op die pop-up venster en dit sal gooi in die enchantable items en los die materiaal wat nodig is om dit te betower (in hierdie geval, ons sal die gees wapens Atlantica Online Gold gebruik dus moet ons wapens enchant klippe) in die venster. Ook, as jy voel soos om dit te doen met die hand, kan jy die items te kies, hoewel die motor is daar sodat ons 'n bietjie lui kan wees Deur te klik & quot; betower & quot; dit sal 'n vordering meter bring wat jy die item betowerende, en wanneer dit eindig dit bring 'n boodskap wat sê dit is betower in 'n (+ X) waar x die getal van die & quot; plussed & quot; item. Twee normale stukke sal betower in 'n 1. Twee +1 sal betower in 'n 2 - so aan en so voort al die pad na die maksimum van 10. Daar is 'n baie interessante kenmerk gebou in, wat soms 'n groter gevolg dan wat jy verwag sal produseer. Deur hierdie, ek bedoel jy kan potensieel betower twee +0 se toetrede tot 'n 2 en verder onmiddellik. Ek het self hierdie een keer gedoen het en het 'n 4 Dark Knight se byl uit twee normale Dark Knight se byle en het 'n bediener boodskap (dit was cool!) Daar is altyd iets om jou vingers te steek nie. Dit sal egter die klippe wat nodig is om dit te betower altyd een voor wat die item wat jy plussing is. Pragtige twee normals vereis 1 klip, pragtige twee +1 sal 2 klippe vereis, pragtige twee +3 se benodig 4 klippe, en so aan en so voort. Enchanting versuim nooit uit wat ek verstaan, en ek het nog nooit sien dit misluk Atlantica Online Gold persoonlik, so ek twyfel of dit kan. Dit is die mees algemene metode in Atlantica om beter items te bekom. Wanneer jy & quot; betower & quot; iets, dit groepe te sommige van die items stats saam om 'n hoër gehalte item te produseer. Onthou ook, gebruik ooreenstem klippe, wapens vir wapens, wapens vir wapens, accessory vir ringe. Dink aan pragtige soos die vermenging items - hulle groei in krag, maar hulle het nie vererger eksponensieel (wat beteken twee +1 in 'n 2 sal dubbel die skade nie te doen), maar dit sal ooglopend amp tot die skade, sowel as statistiek bonusse , ontduiking graderings, en verdediging (soos op wapens). Ek beveel betowerende oor die koop van 'n hele nuwe stelle, soos voortdurend gereed in +0 se (normale items) nie altyd maak dit die moeite werd om die geld - hou net vererger op die harnas. Heck, sommige van my voorste linie tenks op 62 gebruik 8 Rakshasa dinge (vlak 25). Enchanting is baie handig vir hierdie! Volgende, sal ons praat oor die verbetering van. Versterking is anders as Enchanting sover jy nie 'n ekwivalente opofferende item nodig het om dit te betower, maar met Versterking kom 'n risiko 50% (Ek het gehoor dit is verminder, maar ek is skepties) van die versuim en die oortreding van die item. Versterking kom van Vulcanus in distrik Bazaar Rome se - maar die klippe wat jy nodig het om te verbeter is anders, en selfs sogenaamde (wapen te verbeter klip, wapens verbeter klip, accessory versterk klip). Let daarop dat as jy nie kaart inligting Rome se, daar goue boë op die regterkant van die skerm wat na distrikte Rome se - Plaza, Bazaar, ens Vulcanus is in die basaar, hang 'n reg nadat jy verplaas in. Die & quot; dit sal altyd 1 ekstra klip voor wat jy pragtige & quot vereis; reël geld steeds hier, sodat die verbetering van 'n 1 neem 2 klippe, 2 neem 3, ens gewaarsku dat die verbreking persentasie Ek het ervaar soos genoem is naby aan 50% Atlantica Online Gold, indien nie 'n bietjie onder. Ek het waarskynlik net crappy geluk; maar ek het daarin geslaag om meer dinge breek dan te verbeter. Wat ek doen soms is & quot; betower & quot; dit 'n + ookal sodat dit nie misluk, en dan wanneer dit treffers wat ek wil hê dit moet (gewoonlik 4-5) Ek gaan na Vulcanus en probeer my hand op die verbetering van dit na die volgende vlak. Ek ketting nooit verbeter nie, want een keer dat ek probeer en dit backfired op my verskriklik - dan weer, soos ek gesê het ek kan slegte geluk het. Ook, dieselfde ding wat aansoek doen om pragtige geld vir die verbetering van - jy kan 'n onverwagte resultaat te kry. My vriende het versterk na 'n 3 voor Atlantica Online Gold met 'n normale item en seuntjie was ek jaloers Maar, met Versterking kom die gedagte van 'n presiese kopie van & quot nie nodig, kwaliteit & quot; en tipe item om te verbeter. Dit is die rede waarom mense lief Vulcanus, want hy laat jou toe om dit te probeer met net een item. Dit is 'n baie van jou soort gif ding tel; spandeer 'n bietjie meer geld en wees positief, of waag dit alles om dit te tref groot sonder om te val deeg op meer items Ek het 'n groot deel van my mentees my vra om 'n Atlantica Online Gold gids hier skryf, sodat hulle dit kan check, so sal ook deur die gewilde vraag het ek besluit om 'n klein skryf-up. ** Toegeskryf aan Muiramir, het hy bygevoeg al hierdie dinge en dank! Hier is die skinny: * In die huidige spel (Open Beta), is daar 'n meer beduidende sprong tussen Gees en See items as vir baie van die ander vlakke; die koers van toename (helling) vir Gees is ook redelik swak. Dit is waarskynlik meer effektief swaar pragtige af te hou totdat jy verby Gees. * Op gemiddeld in die mid-range ten minste, 'n vlak X item uit normale bokse by + Y is geneig om baie rofweg * * gelykstaande aan 'n Vlak X +10 item uit normale bokse by + Y-1. Byvoorbeeld, die gemiddelde skade uitset van 'n Vlak 15 Atlantica Online Gold diepsee boog 2, 'n Vlak 25 Ogre Bow 1, en 'n Level 35 Moordenaar se boog 0 is omtrent dieselfde. Ek beveel om op te kyk presies statistieke nie, maar as 'n rowwe riglyn is dit nuttig om jou aankope en boeiende beplan. As jy 'n goeie notas te hou, sal jy besef dat die verhogings te doen volg 'n reeks formule, en jy kan baie akkuraat die statistieke vir items wat jy nog nie gesien het voorspel. * Sodra jy verby die beginner betower klippe (en bokse), die koste vir die klippe word belangrik. Op die oomblik is 'n (Beg) boks lyk ongeveer 800 loop, terwyl 'n (Int) boks lyk rondom 8000 loop; dit is 'n mooi harde faktor van 10 te verhoog. Is van mening dat 'n 10-item nie net vereis 1024 basis 0 items, maar 2036 klippe. Ek verwag dat die koste van die hoër bokse / klippe kan daal sommige as die spel verval, maar hoeveel Atlantica Online Gold is 'n ope vraag. In kombinasie met die bogenoemde, dit lei tot dit algemeen om meer doeltreffend te hou betowerende die items net voor die pouse. A 4 Ogre boog meer effektief in elke opsig as boog n 2 Assassin's, maar gewoonlik goedkoper om te koop of te maak, en jy kan begin om dit te gebruik tien vlakke vroeër. * Gedeeltelik tot teen die bogenoemde, hoër bonus items het ekstra beperkings. Op 'n stadium (ongeveer 5 vir lae-medium items ten minste), het hulle begin met 'n Duursaamheid stat, wat geleidelik daal met gebruik om Atlantica Online Gold slytasie verteenwoordig. Let daarop dat die gebruik van pragtige items te kombineer nie net gewoonlik verhoog die maksimum Duursaamheid, maar bring jy dit na die (nuwe) Max. Items wat jy koop by die mark kan nie volle Duursaamheid gelaat, koper pasop. Die verskillende Repair klippe kan gebruik word om te herstel ek glo, maar ek het nie eksperimenteer met wat; teen laer vlakke is dit gewoonlik meer effektief net betower dit na die volgende vlak. * Op selfs hoër vlakke (7 of so), items wat jy betower word & quot; verseël & quot ;, met die getalle in rooi wanneer jy die muis oor hulle. In hierdie toestand, kan hulle verkoop word, verhandel, ens, maar nie gebruik word nie. Rus die item sal 'n spoedige gee oor die oortreding van 'n seël; Sodra jy dit doen, kan jy dit gebruik, maar nie meer verkoop, handel, ens Ek glo dat pragtige weer na die volgende vlak sal weer seël, maar ek is nie seker oor alle gevalle. * Aan die maksimum betowering van 10, het jy nie meer hoef te bekommer oor duursaamheid. * Benewens al die bogenoemde, is daar op die oomblik PvP beperkings op maksimum bonus. Ek glo dit is op die oomblik 4. As jy regtig ernstig is oor PvP, sal jy waarskynlik uiteindelik spandeer aansienlik meer geld om te hou die opgradering van toerusting jou span 4 Atlantica Online Gold van watter toerusting jou huidige vlak is. Tog doen die getalle; Probeer en opgradering van die items wat jy gee die meeste doeltreffendheid vir jou goud eerste.


No comments:

Post a Comment